שאלות ותשובות

תוכן מתכווץ

התמונה שאני רוצה להעלות איננה באיכות טובה, האם זו בעיה?

כלל לא, איכות התמונה שתעלו איננה משנה!צוות פדפאל עובד עם מערכת AI ייחודית שמטרתה לשפר את איכות התמונה (ולהשלים חלקים במידה והיא איננה רחבה מספיק).

שכחתי להעלות תמונה או שארצה לשנות תמונה, האם מאוחר מדי?

הסירו דאגה, כל עוד לא עברו שעתיים, הכל בסדר - פשוט פנו לנציג שירות באמצעות כפתור הוואטסאפ באתר!

האם אוכל לעקוב אחר המשלוח שלי?

כמובן, כל הזמנה תקבל מספר מעקב מסודר! ולכל השאר, שירות הלקוחות שלנו ידאג.

האם ניתן לבטל את ההזמנה?

ניתן, עד שעתיים מרגע ההזמנה - כל עוד לא התחלנו לייצר. עם זאת, במידה ופספסתם את המועד, פנו לשירות הלקוחות שלנו, והוא כבר ידאג לפנק אתכם!

האם ניתן לבחור גודל אחר ממה שמצוין בקטלוג?

בהחלט! פנו אלינו בשירות הלקוחות ונדאג שתהיו מרוצים.

מהי מדיניות החזרת המוצרים שלכם?

בכל מצב שהמוצר הגיע פגום, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו כדי שיחליפו אותו. כדי להבטיח את שביעות רצונכם, כלל המוצרים שלנו עוברים בדיקה קפדנית ומתועדים טרם שליחתם!

מהם זמני המשלוח שלכם?

זמני המשלוח שלנו נעים בין 9 ל-17 ימי עסקים. משטחי העכבר שלנו מיוצרים במקום עם ביצוע ההזמנה ונשלחים עד פתח דלתכם!